Luma-Pictures’dan Shader : Nexus

Bunlar da hoşunuza gidebilir...

3 Cevaplar

  1. emrex dedi ki:

    merhabalar
    gökhan hocam!

    multipass’ı anlatan tutoriali izledim
    ve multipass’ı anladım:)
    emeginize sağlık hocam!

    ama kafama takılan şu;

    http://www.sinefx.com/forum/index.php?topic=437.0

    ilgili linkte “Rival2000” nick’li arkadaşımız render’ı animasyon olarak almanın formatının türünü sormuş,
    ama nasıl animasyon alınacağına deyinilmemiş söyleşide…

    eğer ben bu surat modelini animasyon olarak alacak isem, nasıl bir yol izlemem gerek?
    benim ilk aklıma gelen şu;

    “bu surat render’ında; diffuse,ambient,subsurface,color,specular,reflection
    olmak üzere 6 tane render çıktısı alınmış.
    ve bunlar shake ile üstüste bindirilip beauty isimli resim elde edilmiş…
    burdan yola çıkacak olursak,
    suratın 20 karelik bir animasyonunu mayada yapıp,
    yukarıda adı geçen 6 adet render’ın her birini 20 kare render’nı almamız gerekir.
    sonra ise shake kompozisyon programında birleştirip 20 kare süren animasyonumuzu elde etmiş oluruz.
    render’larda ise herhangi bir düzenleme yapılacağında ise,shake programından yapılır!”

    diye düşünüyorum gökhan hocam.
    dahadoğrusu yazılan cevaplardan bunu anladım.
    kusurum varsa maruz görün.

    eğer bu şekilde değil ise küçük bir tutorial ile konuyu anlatmanız mümkünmüdür?

    şimdiden teşekkurler,
    saygılar;

  2. admin dedi ki:

    Aynen belirttiğiniz gibi, her render pass, canlandırmanızın kare sayısı kadar oluşturulacaktır (sabit diskte yer alacak). Kullandığınız sayısal kompozisyon yazılımında bu pass’leri birleştirdiğinizde, bu birleşim devam eden kareler içinde geçerli olacağından, animasyon ve tek kare arasında bir farklılık olmaz.

  3. emrex dedi ki:

    yardımlarınızdan ötürü ne kadar teşekkur etsem azdır

    allah razı olsun!

admin için bir cevap yazın Cevabı iptal et

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir